Monday, May 3, 2010

نمایشگاه کتاب تمرینی ۱۰ روزه برای امتحانی بزرگ و حساس در ۲۲ خرداد

در آستانه افتتاح نمایشگاه کتاب قرار داریم .نمایشگاهی که امسال با توجه به وضعیت خاص کشور و امادگی حضور جنبش اعتراضی در محافل عمومی می رود تا به مکانی مبدل گردد برای تقویت روحیه و همبستگی بیشتر معترضین.
نمایشگاه که در مدت ۱۰ روزه برگزار می شود تمرینی است برای خرداد سرنوشت ساز .با توجه به رخدادهای اخیر و هشدارهای پیاپی که از سوی افراد گوناگون نسبت به فعالیت خاص گروههای تندرو و افراطی حجتیه به گوش می رسد  وقوع تحولاتی خطرناک در آینده ای نه چندان دور بعید نخواهد بود .زمان و دوران امروزین کشور برهه ای حساس و سرنوشت ساز است و هر گونه کوتاهی منجر به عملی جبران ناپذیر برای کشور خواهد شد .نمایشگاه کتاب فرصتی است که از دست دادن آن شاید برای ما معترضین چندان جالب نباشد .این فرصت و این حضور را غنیمت شماریم و با تمام توان تبلیغ کنیم تا سبز کردن نمایشگاه را شاهد باشیم .پیرامون نحوه سبز کردن پیشتر مباحثی متفاوت مطرح گردیده است.از اسکناس نویسی گرفته تا سبز کردن دفتر نظرات ...پیوند خوردن و شعار های اعتراضی دادن و ... همه و همه می تواند روحیه ای مضاعف برای حضور در 22 خرداد حماسی برایمان رقم زند.

1 comment:

  1. این را فراموش نکنیم که فضای نمایشگاه فضایی بسته است و مثل خیابان نمی توان جابه جا شد پس این مسئله را هم در نظر داشته باشید که امکان دستگیر شدن خیلی بالاتر از تظاهرات خیابانی است در ضمن به نظر می رسد آن قدر نیروی امنیتی در نمایشگاه باشد که نتوان حتی یک نشانه سبز از جیب خارج کرد، تازه اگه بتوان داخل برد. مثل 22 بهمن که حتی یک نماد هم به میدان آزادی نرسید!

    ReplyDelete