Wednesday, April 7, 2010

لاریجانی در پاسخ به سخن احمدی نژاد :اگر به من هم اطلاع می دادید قراره کودتا کنیم من هم تبریک نمی گفتم

بعد از انتشار گفتگوهای دوستانه میان آقای رئیس جمهور و آقای رئیس مجلس در حضور آقای رهبر به جزئیاتی بیشتر از این دیدار دست یافتیم که برای تنویر افکار عمومی اقدام به انتشار آن می نماییم.
دیدار نوروزی در بیت خامنه ای
احمدی نژاد :قانون را به کسی که بعد از ظهر انتخابات به او تبریک گفتید ارجاع دهید. 
لاریجانی:آخه برادر من اگر به من هم اطلاع داده بودید که قراره کودتا کنیم که تبریک نمی فرستادم.
احمدی نژاد:خودت رو به اون راه نزن خوب هم خبر داشتی 
خامنه ای :بابا این محمود راست میگه دیگه مگه خودم نگفتم قراره بازم رئیس جمهور بشه .
لاریجانی :چرا اما من فکر نمی کردم با این همه اختلاف رای بازم بتونیم اینجوری تقلب کنیم.
احمدی نژاد:حالا که دیدی تونستیم.پس روتو کم کن هر کاری میگم بکن.
لاریجانی:آقا شما یه چیزی بهش بگید
خامنه ای :برید دم خونه خودتون دعوا کنید.من کلی کار(بساط )دارم که باید تمومش کنم.
احمدی نزاد:یا پولی رو که میخوام تصویب می کنی یا میدم بازداشتت کنن.
لاریجانی:باشه حالا زیاد عصبانی نشو .بذار تو مجلس یه روضه ای بخونم قضیه تموم بشه.
خامنه ای:ای بابا هنوز که اینجائید پولها رو تقسیم کردید با هم.خدا رو شکر

No comments:

Post a Comment