Monday, April 12, 2010

احمدی نژاد، زلزله تهران را بدرستی پیش بینی کردی ...زمانش هم خرداد امسال است

احمدی نژاد به تازگی در اظهارنظر مضحکی دیگر خبر بروز زلزله ای در تهران را به اطلاع مردم رساند.ایشان اگر چه به توانایی های خارق العاده ای همچون دعای بارش باران و جذب هاله نور پیشتر نائل شده بودند اینبار نیز با زلزله به میدان آمدند .
البته بسیاری از محققان بر این باور بودند و هستند که تهران شهر زلزله خیزی است اما این سخنان احمد ینژاد مبنی بر خروج 5 میلیون نفر از تهران و حتی طرحهایی برای بیرون راندن دانشگا هها از سطح شهر خبر از بروز زلزله ای سیاسی می دهد .
زلزله ای که خرداد امسال اولین لرزه های آن را احساس خواهیم کرد .و پس لرزه های آن چه بسا اندکی طول نیز بکشد.زلزه ای که با هدفمند کردن یارانه ها ریشتر آن فزونی می یابد و چه بسا که بنیان فاسدان را در هم بکوبد.
کودتاچی درست پیش بینی کردی زلزله ای در پیش است پس آماده باش که خرداد نیز در پیش است

2 comments:

  1. دوستان به نظر می رسد همگی شما خواب تشریف دارید
    این ملعون میخواهد بمب اتمی خود ساخته را در بیابانهای تهران آزمایش کند و خرابیهای آنرا بگردن زلزله بیندازد. هشیار باشید و دیگران را نیز آگاه کنید.احداث چادر و بیمارستان صحرائی بدون منظور ساخته نشده اند. حکومتی که ملت خودرا فوج فوج به جوخه اعدام میسپارد یا در خیابان به قتل میرساند کجا و این پیش گیریها کجا؟

    ReplyDelete
  2. با درود
    آقای احمدی نژاد اگر راست میگویید مردانه از خود شروع کنید بطرف گرمسار، پس از شما ما هم به سمت غیاث آباد خودمان میرویم، به سر ان مشاغلی که شما در انجا ایجا کرده اید! اخه دروغ چرا تا قبر اینها 1، 2، 3، 4
    اقا محمود باز هم شوخی تان گرفته با این سیستم اقتصادی فاسدی که حاکم بر همه جا کرده اید ، که فقط بر اساس دلالی خارجی و داخلی و بر پایه نزول پول میگردد جه کاری در غیاث آباد ما درست کرده اید؟.البته نزول در اسلام ما بی پول ها حرام است ولی در مکتب "حجتیه" شما و رجال بازاری هوادار شما حلال اندر حلال است
    خدا بداد تو و امثال تو در ان دنیا برسد.
    سلامت باشید اقا محمود سلامت باشید

    ReplyDelete