Tuesday, April 27, 2010

حماسه آفرینان میهن حماسه ای در راه است...خردادی مهم و حساس در تاریخ ایران به سویمان می آید ...آماده باشیم

خرداد همواره در تاریخ سیاسی چندین ساله اخیر ایران ماهی مهم و تاثیر گذار بوده است .از خرداد 76 که دوم خردادی شکل گرفت تا خرداد 88 که 22 خردادی رقم زده شد .اگر چه این دو جریان به فاصله زمین تا آسمان از هم مجزا هستند اما بیان کننده تحولاتی هستند که در این این ماه به وقوع پیوسته است.
خرداد ماه سال 89 در پیش است.خردادی که یکسال پیش در آخرین روزهایش ایران را جهانی کرد و با خیزش دلیرانه ملت ایران حماسه از جنس خون و آتش پدید آورد.خرداد در پیش است .اما خرداد 89 خردادی متفاوت است .
در این ماه شاید تجربه این اعتراضات یکساله گوهری گرانبها برای معترضین محسوب شود .تجربه حضور در کنار هم در مقیاسی میلیونی در 25 خرداد و تجربه وحشی گیری و کشتار خونین در 30 خرداد و هزراران هزار تجربه دیگر که در روزهای بعد آن را به قیمت خون پاک جوانانمان بدست آوردیم.تجربیاتی ارزشمند است.
اکنون که به یکسالگی این خیزش و حدود صد سالگی ای یک خواست عمومی یعنی آزادی میهن نزدیک می شویم حماسه زان میهن را حماسه ای دگر نیاز است .بکوشیم که تبلیغات وسیعی برای این حضور مهم وحیاتی را تدارک ببینیم.هر موقعیتی و هر فضایی فرصتی مناسب برای اطلاع رسانی عمومی است.از یاد نبریم که 25 خرداد و 30 خرداد و عاشورا را ما رقم زدیم نه عناصر بیگانه و تلویزیون های بی بی سی و صدای امریکا .عاشورا محصول قدرت جوانان این مرزو بوم بود .پس باور به قدرتمان داشته باشیم و با این باور که ریشه ای قدر در تاریخمان دارد به صحنه بیائیم.
روزهای آتی روزهای پرمشغله ای خواهد بود.

1 comment:

  1. salam khaste nabashid baradare sabze man .yek bar dg ma mitoonim.man kheylivaghte mikham ozve balatarin sham vali natoonestam mitoonam khahesh konam baraye man davat name befresti ke betooonam ozv sham.ba omide piroozi.
    payam1463@gmail.com

    ReplyDelete