Tuesday, April 20, 2010

فرماندهان سپاه در راه بدست گیری کامل قوه قضائیه ...اینبار محمد باقر ذوالقدر معاون لاریجانی شد

گویا صدور این احکام سنگین و وسعت این اعدامهای ننگین و هزاران هزار عمل غیر قانونی حافظان قانون کودتاچیان را آرام نکرده و سپاه در راه قبضه کامل قوه قضائیه همچنان در حال برنامه ریزی است.
امروز طی جکمی از سوی لاریجانی عروسک نمایشی و ویترینی این دستگاه غیر انسانی  محمدباقر ذوالقدر به سمت معاون حفاظت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه منصوب شد.انتصابی که باید ادامه دار تلقی گردد تا قوه قضائیه از نهادی برون از کودتا به نهادی درون کودتایی مبدل گردد.
در این که قوه قضائیه دوران یزدی وسپس خرابه مشهورمحول شده به شاهرودی و تلاش های شبانه روزی  وی برای تخریب آن مخروبه باقی مانده و تحویل آن به لاریجانی ،هیچگاه فردی به یاد اجرای عدالت و وظیفه این نهاد برای پاسداری از حقوق مردم نیفتاده هیچ شکی نیست ،اما ظاهرا این روند همچنان مورد خواست کودتا نیست و برای نیل بدین مقصود قبضه و تصرف کامل قوه قضائیه از نیازهای ضروری و پراهمیت تلقی می گردد.
با توجه به پیشینه ذوالقدر که معاون امنیتی وزارت کشور در دولت نهم و پیش تر نیز از فرماندهان سپاه بوده و روند حرکتی وی می توان بر این باور استوار ماند که این تغییرات در راستای بدست گرفتن بیشتر و جدیتر این قوه برای مقاصد آتی می باشد.

No comments:

Post a Comment